Google September 2019 Core Update – aktualizacja głównego algorytmu Google

Google September 2019 Core Update – aktualizacja głównego algorytmu Google

Proszę Państwa, aktualizacja głównego algorytmu Google stała się faktem! Wczoraj 24.09.2019 roku na profilu Google SearchLiaison na twitterze nadeszła radosna nowina o akutalizacji głównego algorytmu Google nazwanego September 2019 Core Update. Jest to kolejna w tym roku aktualizacja algorytmu.   Later today, we are releasing a broad core algorithm update, as we do several times […]

Mapa przekierowań – co to jest i kiedy ją stosujemy?

Mapa przekierowań – co to jest i kiedy ją stosujemy?

Mapa przekierowań to bardzo istotny element, o którym należy pamiętać i nie należy go ignorować. Jest to jeden z elementów optymalizacji serwisu, który źle wykonany może zaprzepaścić długą prace jaką mamy za sobą. Przy większych serwisach w zasadzie niemożliwe jest jej wykonanie bez specjalistycznych narzędzi i wiedzy, dlatego temat mapy przekierowań warto od razu zlecić […]

Lokalne SEO – Praktyczne wskazówki nie tylko dla małych firm!

Lokalne SEO – Praktyczne wskazówki nie tylko dla małych firm!

Zacznijmy od odpowiedzenia sobie na jedno %@!#3!$&!# ważne pytanie. Ile razy w ciągu dnia, tygodnia czy miesiąca zaglądasz do wyszukiwarki Google lub Google Maps w poszukiwaniu restauracji, sklepu, siłowni czy innych usług. Niezależnie od osoby jest to niemała liczba. Weźmy teraz pod uwagę, że większość z tych firm znajduje się na waszym rodzimym rynku. Szukacie […]

Jak za darmo promować sklep internetowy? 4 sprawdzone sposoby!

Jak za darmo promować sklep internetowy? 4 sprawdzone sposoby!

Już samo uruchomienie sklepu internetowego to wydatek od kilku do kilkunastu tysięcy złotych. Nie wspominając o asortymencie, w który przyszły przedsiębiorca musi wyposażyć półki swojego e-sklepu by potencjalni nabywcy mieli w miarę bogaty wachlarz oferty. Samo uruchomienie sklepu internetowego to jednak tylko jeden z wielu kroków, które właściciel musi poczynić by wspiąć się na e-commercowy […]

Jak utworzyć cele w Google Analytics? Podstawowe cele w GA dla Twojego biznesu.

Jak utworzyć cele w Google Analytics? Podstawowe cele w GA dla Twojego biznesu.

Cele w Google Analytics służą przede wszystkim weryfikacji działań i analizie. Za ich pomocą możemy określić czy nasza strona zbiera konwersje i odpowiada na zapytania użytkowników. Część celi możemy ustawić bezpośrednio w Google Analytics, do drugiej części potrzebujemy jednak Google Tag Managera za pomocą, którego stworzymy zdarzenia by następnie zdefiniować cele w GA. Dzisiaj zajmiemy […]

Optymalizacja kanału YouTube – cz.1 – Avatar, Zdjęcie w tle, Informacje o kanale

Optymalizacja kanału YouTube – cz.1 – Avatar, Zdjęcie w tle, Informacje o kanale

Optymalizacja kanału na platformie YouTube polega głównie na optymalizacji filmów, opisów oraz ich tytułów. Istotnym aspektem jest również to by osoby odwiedzające dany kanał YT i oglądający materiały wideo tam zawarte mogli z pełną swobodą odnaleźć informacje o ich twórcy i bezpośrednio przenieść się na stronę internetową czy profil w social mediach – o ile […]

Scroll Up